вторник, 13 септември 2011 г.

за Хобисимо в последният момент :)

Седмица 5- Календарче
Реших да направя коледно календарче с дните от месец Декември от 1-ви до така дългоочакваният 24-ти. Подредени са спираловидно, като елхата в средата е 24-ти.
 
 Седмица 6- Скеч
Тази картичка изработих последно, не знам защо, но темата ме затрудняваше. Мисля че се получи, естествено в любимото ми розово и сиво:
 Седмица7- Релеф
Тази задача ми достави истинско удоволствие :) Може да се каже, че почти всяка картичка, която изработвам има и релеф, но ще се включа с тези двете:
с тази участвам и в The Crazy Challenge
Седмица8- Цветно вдъхновение
Това беше истинско предизвикателство за мен. Тези ярки цветове, особено в съчетание, направо ме шокираха, но мисля, че се получи...

с тази картичка също участвам в The Crazy Challenge



2 коментара:

slan4eva каза...

Много настроение виждам тук.Може да ти е било трудно , но пък резултатите са прекрасни!Пожелавам ти Успех!!!

Lionelsa каза...

Страхотни творби.
Благодаря ти за участието в The Crazy Challenge!