неделя, 20 ноември 2011 г.

Сватбена картичка

Отново две картички за едно и също събитие - сватба :) Предизвикателствата бяха две: Първата по-специална зада4а беше размера на първата картичка. Желанието на поръчителите беше размер А5, което ми звучеше невъзможно сложно, понеже трябваше да комбинирам много повече елементи. Ето какво се получи:
Другата картичка беше поръчка от свекървата, а тя естествено трябваше да се представи блестящо пред снахата :)

Първоначалната ми идея беше да бъде изправена, както на първата снимка, но след като направих снимките установих, че вторият вариант ми допада пове4е.

6 коментара:

Valchen каза...

Много са красиви и двете - страхотно съчетание на картоните с куилинг елементите!

Mihaela каза...

My God!!! What a beautiful work, I love the first one. When I saw it I said WOW, WOW.... Colors and shapes are awesome. Congratulations!

Лили Ангелова каза...

Thsnk you for The good words :)

Miss Emerald каза...

Справила си се блестящо с поставените предизвикателства! А и свекървата с твоя помощ се е представила повече от блестящо и подобаващо!

~Gery~ каза...

На мен и по двата начина ми харесва! То хубавото си е хубаво накъдето и да го въртиш!:)

Благодаря ти, че дойде да се поЗабавляваш с нас:) Пак заповядай!:)

Яница каза...

картичките ви са прекрасни,много красиви и стилни!